Denemarken door. - Reisverslag uit Norderstedt, Duitsland van Ronald en Tineke Lang - WaarBenJij.nu Denemarken door. - Reisverslag uit Norderstedt, Duitsland van Ronald en Tineke Lang - WaarBenJij.nu

Denemarken door.

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Tineke

02 Juli 2014 | Duitsland, Norderstedt

Vanmorgen rond 8 uur met een stralende zon wakker geworden. Een strak blauwe lucht en rond de 18 graden, kortom een perfecte dag om de etappe van ongeveer 500 km te beginnen tot vlak boven Hamburg. Helaas betrok het al weer gauw, maar het bleef gelukkig wel droog. De reis ging voorspoedig, zodat we al om half 3 in het hotel zouden zijn. Daarom besloten we om toch maar even om te rijden en te kijken of Ina en Albert thuis waren in Tinglev. (Ina en Albert zijn vrienden die wij vanuit Lochem kennen, en die jaren geleden naar Denemarken zijn verhuisd met hun melkvee-houderij). Met dank aan Ivo die ons geholpen heeft om het juiste adres boven water te krijgen.

Gezien we vandaag voornamelijk snelweg gereden hebben, zijn er geen foto's meer van ludieke weggetjes en andere vergezichten.
Morgen rijden we weer naar Nederland, waar we nog een nachtje bij Peter en Diana in Friesland logeren. Daarna rijden we dan echt naar huis.
Dan is er aan onze (lange) vakantie toch nog te vroeg een eind gekomen.
We hadden het best nog wel een paar weken uit kunnen houden.

• 03 Juli 2014 - 10:04

Loes:

hoi, ik vond het prettig om met jullie mee te 'reizen'" ,echt leuk.

Ik wens jullie dan ook een veilige terugreis naar nederland, jullie hebben een prachtige vakantie gehad.

gr loes

• 03 Juli 2014 - 12:06

N. Van Oudheusden:

Welkom thuis en als jullie weer eens naar Trondheim gaan wil ik mee.Mam

• 06 Juli 2014 - 14:00

Jos:

Hoi Ronald en Tineke
    Nog bedankt voor het doorsturen van de reisverslagen
    Erg leuk en interessant om te lezen.
    Tineke ik begin as maandag weer voor halve dagen. Smorgens.
    Dus tot maandagmorgen.
    Groeten Jos