Finland - Reisverslag uit Kittilä, Finland van Ronald en Tineke Lang - WaarBenJij.nu Finland - Reisverslag uit Kittilä, Finland van Ronald en Tineke Lang - WaarBenJij.nu

Finland

Door: T + R

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Tineke

15 Juni 2014 | Finland, Kittilä

Nu even een kort berichtje.
Vandaag vanaf Jokkmok via Gallivare naar Finland gereden.
Het weer was afwisselend, zon, bewolking en 2 flinke buien.
De temperatuur varieerde van 8 tot 14 graden.
De omgeving had helaas niet veel nieuws te melde, bos, bomen, bomen, bomen en af en toe een meertje.
Ronald heeft nog 1 rendier kunnen spotten, maar die is Tineke ontgaan, omdat ze naar een motorrijder aan de andere kant van de weg keek.
Dat is hier ook een zeldzaamheid.
Verkeer of mensen hebben we sowieso weinig gezien vandaag.

We logeren in hotel Hullu Poro, wat gek rendier betekent.
Er staan ook overall kartoons van rendieren op geschilderd.
We hebben een prima kamer met eigen sauna.
We hebben gegeten in het eigen sfeervolle restaurant van het hotel.
Dit heer Ammilia, wat oma's plaats betekent.